Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák az Altziebler Dániel László egyéni vállalkozó (székhely: 3176 Hollókő Sport út 15., adószám: 57919784-1-32), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett d-control.hu webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted őket magadra nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai
A szolgáltató neve: Altziebler Dániel László egyéni vállalkozó
A szolgáltató székhelye: 3176 Hollókő Sport út 15.
A szolgáltató elektronikus levelezési címe: info@d-control.hu
Telefonszáma: +36702120611
Nyilvántartási száma: 56587423
Adószáma: 57919784-1-32
Illetékes igazgatóság: Nemzeti Adó- és Vámhivatal Nógrád Megyei Adó- és Vámigazgatósága
A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató adatai
Websupport Magyarország Kft.
1132 Budapest,
Victor Hugo utca 18-22.
Cégjegyzékszám: 01-09-381419
Adószám: 25138205-2-41
Közösségi adószám: HU25138205
Székhely: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22.

Alapvető rendelkezések
1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
2. Jelen ÁSZF 2021.12.01-tól annak visszavonásáig érvényes és hatálya kiterjed a d-control.hu internetes webáruházra. Az Általános Szerződési Feltételek csak magyar nyelven érhető el.
3. A webshop és az összes szerzői jogi mű szerzői jogi védelem alatt áll. Tilos másolni, terjeszteni, továbbadni, értékesíteni.
4. Az online felület 0-24h-ig áll az ügyfelek rendelkezésére. Kérdés, hiba vagy javaslat a +36702120611 telefonszámon vagy az info@d-control.hu email címen jelezhető.

Adatkezelési szabályok
5. Jelenleg a webáruházban új és használt számítógép alkatrészek és számítógépes rendszerekkel kapcsolatos karbantartási szolgáltatások vásárolhatók meg.
6. A webshopban található áruk értékesítése kizárólag online felületen történik csomagautomatába vagy házhozszállítással, szolgáltatás esetén helyszíni kiszállással vagy távoli eléréssel. A feltüntetett árak minden esetben bruttó árak 0% AAM ÁFA tartalommal, mivel a Szolgáltató alanyi adómentes. A webshopban megtalálható termékek ára nem tartalmazza a szállítási költséget, mely a kosárban lévő termékektől, a vásárló szállítási címétől és a szállítás módjától függ, összege pedig ezen adatok megadása után válik láthatóvá. Csomagolási költséget nem számítok fel.
7. A webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti az áru nevét, leírását, az áruról fotót jelenít meg. Az áru adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek, de a legtöbb esetben az áruról készülnek. Amennyiben vásárlás előtt a termék adatlapján szereplő adatokhoz képest több információra van szükséged, vagy több képre van szükség a döntés meghozásához, kérlek jelezd az info@d-control.hu email címen vagy a +36702120611 telefonszámon.
8. Alkalmanként akciós ár kerülhet bevezetésre, ebben az esetben feltüntetésre kerül a normál ár és az akciós ár is. Bizonyos időtartamokra, termékekre vagy célcsoportok számára meghatározott kedvezményt biztosító kuponok is elérhetőek, melyek felhasználási feltételei a kupon hirdetési felületén lesznek feltüntetve.

Rendelés menete
9. A vásárláshoz nem szükséges regisztrálni a weblapon, vendégként is van lehetőség rendelésre. A webshopban elérhető termékekből a Kosárba teszem gombra kattintva lehet a Kosárba helyezni egy vagy több árut. Közvetlenül a kosárba helyezés után a gomb alatt megjelenik egy Kosár gomb, melynek megnyomásával, vagy a jobb felső sarokban lévő kosár ikonra kattintva megtekinthetjük a kosár aktuális tartalmát, melynek ellenőrzése után elindíthatjuk a rendelést. Regisztrált vásárló esetén bejelentkezés után a számlázási adatok automatikusan betölthetőek, továbbá megtekinthetőek a korábbi rendelések és azok számlái is. Új vásárló a vásárlás folyamatában regisztrálhat felhasználói fiókot, de ez a vásárlásnak nem feltétele. A rendelés leadásához a csillaggal jelölt mezőket kötelező kitölteni, a többi opcionális. A rendszer bizonyos mezők értékét ellenőrzi, és értesíti a vásárlót ha az adott adat nem megfelelő formátumban került beírásra. Az adatok a rendelés véglegesítéséig módosíthatóak. Amennyiben a megrendelés véglegesítése után észlelsz hibát, kérlek mielőbb jelezd. A számlázási adatok, szállítási adatok, szállítási mód, fizetési mód megadása után az ÁSZF elolvasása szükséges, amennyiben elolvastad és egyetértesz vele kérlek fogadd el a rendelés folytatásához. Az utolsó lépés a rendelés véglegesítése, amivel tudomásul veszed, hogy vásárlás fizetési kötelezettséggel jár. Az oldalon elérhető fizetési opciókból választhatsz a vásárlási végösszeg kiegyenlítésének módjáról.
10. Amennyiben a kosárban lévő tartalmat törölni vagy módosítani szeretnéd, úgy a kosárban lévő áruk mellett bal oldalon elhelyezett X gombra nyomva tudsz egy tételt törölni, vagy a mennyiség mellett szereplő – és + gombokkal tudod módosítani a megvásárolni kívánt mennyiséget. A kosár automatikusan frissül, de a Kosár frissítése gombra kattintva bármikor aktualizálható a tartalma ha ez valamilyen okból kifolyólag automatikusan nem történt volna meg. További termékeket a Webshopba visszatérve tehetsz a kosárba.

Fizetési lehetőségek, szállítási módok leírása
11. Fizetési lehetőségek:
Jelenleg a webshopban banki átutalás és Paylike rendszeren keresztül működő online bankkártyás fizetési lehetőség érhető el.

Banki átutalás: A banki átutalás választása esetén az utaláshoz szükséges információkat e-mailben küldöm el a vásárlás és a fizetés részleteivel. A csomag feladása a rendelés teljes értékének jóváírása után történik meg, amennyiben a megjegyzés rovat vagy az átutaló neve és az átutalt összeg alapján beazonosítható a vásárlás. A folyamat gyorsasága érdekében kérlek mindig add meg a rendelés azonosítószámát az utalás megjegyzés rovatába.
Utaláshoz szükséges információk:
Számlatulajdonos neve: Altziebler Dániel László
Pénzintézet neve: OTP Bank
Számlaszám: 11732064-23822148-00000000
Közlemény: Rendelés azonosító szám
Fizetési határidő: 1 nap

Paylike online bankkártyás fizetés: A vásárlás véglegesítésekor a termékek végösszege és a szállítás költsége a bankkártya adatok megadásával azonnal, de legkésőbb 2 munkanapon belül kerül levonásra a fizetéshez használt bankkártyáról. A megrendelés a fizetés után válik véglegessé.

12. Szállítási információk:
Foxpost házhozszállítás: Az áru kiszállítását a FoxPost végzi a vásárló által megadott címre, melynek költsége a vásárlót terheli, aktuális ára pedig megtekinthető a kosárban a szállítási díj kiszámítása gombra kattintva Város vagy Irányítószám megadásával majd a Frissítés gomb megnyomásával, vagy a Pénztár oldalon az Irányítószám megadásával.
FoxPost automatába történő kézbesítés: Az automatába történő kézbesítés kiválasztása esetén a szállítási mód alatt megjelenő legördülő menüből kell kiválasztani a legmegfelelőbb automata címét, a Szállítás másik címre melletti pipát pedig ki kell venni. Az áru kiszállítását a FoxPost végzi a vásárló által megadott automatába, melynek költsége a vásárlót terheli, aktuális ára pedig megtekinthető a kosárban a szállítási díj kiszámítása gombra kattintva Város vagy Irányítószám megadásával majd a Frissítés gomb megnyomásával, vagy a Pénztár oldalon a csomagautomata kiválasztásával.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés:
13. A webshopban leadott megrendelést követően a rendszer automatikus visszaigazolást küld a megrendelés részleteivel. Amennyiben e visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül a vásárlóhoz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.
14. A megrendelések feldolgozása hétköznapokon valósul meg.
15. Általános teljesítési határidő 3-5 munkanap, de maximum a visszaigazolástól számított 15 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
16. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 15 napon belül visszatéríteni.

Elállás joga
17. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt áru kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől és visszaküldheti a megrendelt árut. „25. § A fogyasztó csak az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.”
18. Az elállás feltétele, hogy a Vásárló a Szolgáltatónak írásbeli nyilatkozatot küldjön elektronikusan az info@d-control.hu e-mail címre, melyben jelezze elállási szándékát. A nyilatkozatot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú melléklete tartalmazza. Az esetleges panaszokhoz rendelkezésre áll a kapcsolattartó e-mail címe is: info@d-control.hu. Az áru visszaküldésének költségét a Vásárló köteles viselni. A Szolgáltató vállalja, hogy a rendeltetésszerűen használt áru kézhezvételétől számított legkésőbb 14 napon belül visszautalja annak árát a Vásárló által vásárláskor használt bankszámlaszámára.

Garancia, jótállás
19. A használt árukra 10.000Ft eladási ár felett 12 hónap jótállást vállalunk, amennyiben az áru beszerelése/üzembehelyezése igazolhatóan szakszerűen megtörtént, illetve annak használata rendeltetésszerű volt, továbbá fizikai sérüléstől mentes. Feszültség ingadozásból vagy villámkár okozta égésnyomok keletkezésére, leejtésből vagy beázásból adódó meghibásodásra nem vonatkozik garancia, ezekben az esetekben megfelelő lakásbiztosítás esetén a biztosítóval szükséges felvenni a kapcsolatot. Bizonyos esetekben a kedvezőbb ár érdekében egyes termékek oldalán 12 hónapnál kevesebb jótállási idő is szerepelhet, de ezeknél a termékeknél minden esetben van lehetőség a 12 hónapra bővítés megvásárlására, melyet a termék megvásárlása előtt szükséges jelezni. A felár termékenként eltérő lehet. Amennyiben vásárlás előtt ilyen igény nem érkezik, a vásárló elfogadja a termék oldalán feltüntetett időt.
Új árura 100.000Ft-os értékhatárig 12 hónap, 100.000Ft – 250.000 Ft-os értékhatár között 24 hónap és 250.000Ft értékhatár felett 36 hónap jótállást vállalunk, amennyiben az áru beszerelése/üzembehelyezése igazolhatóan szakszerűen megtörtént, illetve annak használata rendeltetésszerű volt.
Az ÁSZF-ben nem meghatározott esetekre a 151/2003. Korm. rendelet szabályai vonatkoznak.

Szavatosság
20. Minden általunk forgalmazott használt árura 1 év, új áru esetén 2 év szavatosságot vállalunk. Ez a szavatosság azt jelenti, hogy az áru átvétel, illetve beüzemelés időpontjakor megfelelt a szerződésben foglalt adatoknak, illetve az EU-s minőségi előírásoknak. A szavatosság vonatkozik az áru átvételekor, illetve beüzemelése időpontjában az áruban már létező (rejtett-) hibákra, de az ez után létrejövő hibákra a jótállás vonatkozik. Kivételt képeznek ez alól azon használt vagy alkatrészként hirdetett termékek, melyek leírásában szerepel a 100%-os állapottól való eltérés, így a vásárló a termék vásárláskor már ismeri a termék hibáit és tudatában van a lehetséges következményekről amiket ez a hiba okozhat.

Panaszkezelés
21. Ha a rendelés kapcsán, esetleg a csomag átvételekor valamilyen gondot észlelsz, vagy az átvétel után tapasztalsz problémát, kérlek jelezd szóban vagy írásban.
Használat közben fellépő meghibásodás bejelentéséhez kérlek hívd a +36702120611 telefonszámot, vagy írj az info@d-control.hu email címre.
Emailben kérlek a következő adatokat tüntesd fel a gyorsabb ügyintézés érdekében:
-Megrendelő neve
-Kapcsolattartási telefonszám
-Rendelési azonosító (visszaigazoló emailben vagy számlán megtalálható), és az áru megnevezése, cikkszáma vagy sorozatszáma
-Hiba vagy panasz típusa és leírása
-Fotó melléklet ha látható a hiba
A probléma orvoslására próbálok gyors és költséghatékony lehetőségeket felkínálni, hogy az ügyfél elégedettségét, a gyors megoldást és a biztos és hosszútávú támogatást a leghatékonyabban tudjam biztosítani.

Vegyes rendelkezések
22. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

Budapest, 2022. December 15.